Veel gestelde vragen mijnPLUSpanel
Waarom zou ik mee doen?
Je kan een bijdrage leveren aan de verbetering van de PLUS formule en jouw eigen PLUS winkel door ons je mening te geven. We stellen je regelmatig op de hoogte van belangrijke resultaten of ontwikkelingen op basis van mijnPLUSpanel. Daarnaast kun je een aantal keer per jaar een gratis product krijgen en verloten we onder de deelnemers regelmatig PLUS cadeaukaarten.
Wat wordt er van mij verwacht?
6 tot 8 keer per jaar benaderen wij je per e-mail voor deelname aan een onderzoek. Je kan de vragenlijst invullen op het moment dat het jou uitkomt. Indien je na een bepaalde tijd nog niet hebt gereageerd, sturen wij je een herinnering met een verzoek om alsnog deel te nemen.
Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken mee te doen?
Nee. Deelname is altijd vrijblijvend en je kan per onderzoek kiezen om wel of niet mee te doen. Als je ervoor kiest om niet mee te doen is dat geen probleem, hopelijk doe je dan de volgende keer weer mee.
Hoe meld ik mijzelf aan als panellid?
Nadat je op de aanmeldbutton klikt, word je lid door de kennismakingsvragenlijst in te vullen. Dit neemt een paar minuten in beslag. Na het invullen ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Door te klikken op de link in deze e-mail bevestig je jouw inschrijving en ben je aangemeld als panellid. Wil je je direct aanmelden? Klik hier.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Je deelname aan een onderzoek is altijd anoniem, tenzij je zelf anders aangeeft. Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau (Totta Research). Zij verstrekken geen persoonlijke gegevens aan PLUS, tenzij je daar expliciet toestemming voor geeft. Wil je uitgebreidere informatie over het privacy beleid klik dan hier.
Wat gebeurt er met mijn e-mailadres?
We gebruiken jouw e-mailadres enkel voor zaken betreffende mijnPLUSpanel. Bijvoorbeeld voor het toesturen van de bevestiging van je aanmelding, het toesturen van je inloggegevens, de uitnodiging voor een nieuw onderzoek, het versturen van mijnPLUSpanel nieuwsbrieven of om je te laten weten dat je een prijs hebt gewonnen. Jouw e-mailadres wordt ook niet gedeeld met derden.
Wie mogen er meedoen aan mijnPLUSpanel?
Alle mensen die wel eens boodschappen doen bij PLUS kunnen mee doen aan het mijnPLUSpanel. Je kan dus meedoen als je dagelijks bij PLUS komt, maar ook als je maar af en toe boodschappen doet bij PLUS.
Hoe lang ben ik bezig met een onderzoek?
De lengte van de onderzoeken varieert van 1 minuut tot 10 minuten. In elke uitnodiging geven we een inschatting van de tijd die je bezig bent met het invullen.
Kan ik ook schriftelijk deelnemen?
Nee, deelname aan mijnPLUSpanel kan alleen via internet. Om jou als panellid aan te kunnen melden, is het dus nodig dat je de beschikking hebt over een internetverbinding en een e-mailadres.
Waar is het invullen van de kennismakingsvragenlijst voor nodig?
Met behulp van de gegevens uit de kennismakingsvragenlijst kunnen we je gericht voor onderzoek uitnodigen. Soms zoeken we klanten met een bepaald profiel. Op basis van de kennismakingsvragenlijst kunnen we bepalen of jij in het profiel past zodat je geen irrelevante verzoeken krijgt. Verder kunnen we deze gegevens koppelen aan de resultaten van specifieke vragenrondes. Daardoor hoeven we je deze vragen niet steeds opnieuw voor te leggen.
Hoe lang moet ik in het panel blijven?
Deelname is geheel vrijblijvend. Je kan je op elk moment weer uitschrijven.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Je kunt jouw e-mailadres zelf wijzigen door in te loggen op de portal en rechtsboven te klikken op ‘wijzigingen/uitschrijven'. Of je kunt een mail sturen naar support@mijnpluspanel.nl.
Login gegevens kwijt?
Ben je je login gegevens kwijt? Ga dan naar www.mijnpluspanel.nl en voer je e-mail adres in. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' om een e-mail met jouw wachtwoord te ontvangen.
Moet ik mijn verhuizing doorgeven en waar kan dat?
Als je bent verhuisd en daardoor voortaan bij een andere PLUS supermarkt jouw boodschappen doet, verzoeken wij je dit aan ons door te geven via support@mijnpluspanel.nl.
Hoe kan ik mij afmelden?
Je kunt je afmelden via de link die onderaan elke uitnodiging staat of je kunt een mail sturen naar support@mijnpluspanel.nl.
Wat doe ik als ik een probleem heb bij het invullen van de vragenlijst?
Indien je tijdens het invullen van één van de vragenlijsten een foutmelding krijgt of niet verder kunt, verzoeken wij je vriendelijk een e-mail te sturen naar support@mijnpluspanel.nl. Op die manier kunnen we je zo gericht mogelijk helpen.
Waar gebruiken jullie mijn antwoorden voor?
Aan de hand van je antwoorden krijgen wij inzicht in de beoordeling van PLUS als formule en alle PLUS winkels. We gebruiken de resultaten onder meer om het beleid te bepalen als ´PLUS-formule´, maar zeker ook om specifieke actiepunten vast te stellen per winkel.
Kan ik de resultaten inzien?
Om je te informeren over de belangrijkste resultaten vanuit mijnPLUSpanel sturen wij je enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Het is niet mogelijk om de resultaten van de onderzoeken in zijn geheel op te vragen.
Ik heb via mijnPLUSpanel een klacht geuit, maar geen reactie ontvangen.
Jouw gegevens worden bij de verwerking van de resultaten van mijnPLUSpanel altijd losgekoppeld van je naam en e-mailadres. De gegevens worden dus anoniem verwerkt. Wij kunnen daarom geen individuele terugkoppeling geven op een klacht die je via mijnPLUSpanel uit. Heb je een klacht? Uit deze dan via het formulier van de Consumentenservice op de PLUS website of uit deze rechtstreeks bij één van onze medewerkers in jouw PLUS winkel.
Staat je vraag er niet bij?
Als je een vraag hebt over mijnPLUSpanel of over een onderzoek, dan kan je een e-mail sturen naar support@mijnpluspanel.nl.